تعطیلات بعد از امتحان



بالخره این امتحانات لعنتی هم تمام شد و ما وارد تطیلات زمستانی شدیم . یعنی الان بسیار شادمان و مسرور می‌باشیم .  امروز صبح که می‌خواستیم وارد وبلاگمان شویم متوجه شدیم  کلمه‌ی عبورمان کار نمی‌کند . ظاهرا عده‌ای قصد توطئه بر علیه ما را داشتند ولی بعد از ل خ تی ( یعنی اندکی نه اونی که تو ذهنتونه ! ) فهمیدیم ایراد از حافظه‌ی خودمان بود .

عرضم بر حضورتان که این چند روز بسیار سخت گذشت و سخت‌تر از آن هم آمدن نمرات و وارد آمدن انواع شوک  و سکته ‌ مغزی قلبی عروقی و .. است . نا گفته نماند که تا این لحظه که نویسنده ( یعنی خودمان ) در حال نوشتن این سطور می‌باشیم  چند عدد از این  شواکک ( جمع شوک ! ) بر ما فرود آمد ولی  با هوشیاری و عکس العمل مناسب در نواحی گردن و کمر و جاخالی‌های غافل‌گیر کننده به خیر گذشت . اما بدون هیچ کم و کاست در صورت مسئله فردا پس فردا ( حالا یکم بالا پایین ) آخر به دست می‌باشیم . ( یک بار جستی ملخک دو بار ... )

امروز دو سه تا اعتراض برای نمراتم نوشتم . یکی از اصول و مبانی فکری من این است که برای هر نمره‌ای که گرفته باشم باید اعتراض بنویسم . مثلا از این دو سه تا نمره‌ای که تا الان آمده چه برای آن که 19.5 شدم ( عمومی نبودااا (شکلک در حال پز دادن !)) و چه برای آن که ( بیییب !) شدم اعتراض نوشتم .  یعنی در امر اعتراض نویسی شده‌ایم مرجع تقلید . همان طور که مستحضرید اعتراض نوشتم که کیلویی نیست . تخصص می‌خواهد جانم . یعنی شما می‌بایست در پاراگراف اول به مدح و ستایش و نعت و منقبت استاد بپردازید . چه سری چه دمی عجب پایی ! ( چیه ؟ استادمون مرده دهههههه! ) و چه ماشین خوشگلی داری حیفه روش خط بیفته ( این آخریش را در دلتان بگویید بهتر است ! ) و وقتی تنور داغ شد نونو بچسبونین . البته قبل از همه‌ی این مراحل به بررسی روجیات حلقی استاد توجه کنید و گرنه اگر نتیجه عکس داد ما هیچ مسئولیتی فبول نمی‌کنیم .

خب دیگر . این را هم بگوییم که در این چند روز وبلاگ با سرعت ببیشتری آپ می‌شود . اهان این را هم اضافه کنم که جااااان هر که دوست دارید دست از سر کچلمان بر دارید ! کامنت دانیمان ترکید ! شما که خواننده خاموش هستین حالا حتما باید نظر بدین ؟!


ديدگاه هاي کاربران

3 نظر براي "تعطیلات بعد از امتحان"

عاطفه (روزهاي زندگي من بايك طلبه ) گفت...

بسيار عالي بود خوش بگذره تعطيلات زمستاني


۱۱/۱۱/۱۳۸۹ ۸:۴۴ بعدازظهر
مهناز گفت...

سلام دادا خوبی؟ مثل همیشه شیطونو سر حال


۱۱/۱۲/۱۳۸۹ ۱۰:۴۲ بعدازظهر
آبجی گفت...

سلام داداشی
تو هم حال داری ها زمستونو تعطیلات زمستونی کجا بوده ما که هم تو گرماییم هم تو امتحانات از کی و ازکجا حرف میزنی؟
اما خدایی کوفتت شه


۱۱/۱۴/۱۳۸۹ ۳:۱۶ قبل‌ازظهر

ارسال یک نظر

» همین نظرات شماست که باعث دلگرمی ماست !
» ما بی‌سواتیم لطفا فینگیلیشو و خارجکیو اینا ننویسین .
» اگه مطلب دیگری دارید می‌تونید از فرم تماس با ما استفاده کنید .

 
بالاي صفحه © 2010 |تمامي حقوق اين وبلاگ متعلق به يک علي مي‌باشد .