ب ر ف



 یادش بخیر قدیما وقتی برف میومد شبش مدام پای  تلویزیون و رادیو  بودیم تا اعلام کنن که فردا تعطیله یا نه . الان همه چی فرق کرده . قدیم برف میومدا . من یادم میاد سالهای اول دوم دبستانم تا دو سه روز پشت سر هم ، هم تعطیل می‌شدیم . برف میومد این هوا ! ولی الان چی . مخصوصا جای ما که هر چی ته مونده برفه که از دست جاهای دیگه در رفته میریزه تا دل ما هم خوش شه .

اون نه از برفمون نه اینکه دیگه شوق اینو دارم که ببینم فردا تعطیله یا نه . این چه وضعشه ؟؟؟

دوشنبه هم امتحانامون شرو میشه . سه تای اولی چسبیده به همه . من موندم چی میشد یه کم بینشون فاصله میذاشتن . نگفتین این چه وضعشه ؟؟؟


ديدگاه هاي کاربران

4 نظر براي "ب ر ف"

مهناز گفت...

به به!!!!
سلام رفیق!
تو کی اومدی؟ اونم بی خبر؟
مشهدم برف اومده؟!
ایولله
حیف شد!آخه میگن کلا ابرا دارن از ایران میرن،وگرنه دعا میکردم انقدر برف بیاد دانشکده شما هم تعطیل شه!!!
خوب بدی امتحاناتت رو مهندســـــــــــ


۱۰/۲۲/۱۳۸۹ ۷:۰۲ قبل‌ازظهر
مونجوق خانوم گفت...

سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سرزدی


۱۰/۲۵/۱۳۸۹ ۴:۴۵ قبل‌ازظهر
Abji گفت...

salam dadashi
are mibini che zod piro bi hoseleh shodi?
hala ghose nakhor bazam barf miyad madresyeh estesnaei haro tatil mikonan.
base in hame to tole term khordi o khabidi hala yekam sakhti bekesh pas mane bad bakht chi begam hamash seminaro emtehano ....

moraghebe dadasham bash.


۱۰/۲۵/۱۳۸۹ ۱۲:۱۵ بعدازظهر
عاطفه (روزهاي زندگي من بايك طلبه ) گفت...

سلام علي آقا آخ نميدوني چقدخوشحال شدم ديدم برگشتي. دلم برات تنگ شده بود .جدا حيفم اومد كه اين وبلاگ رو به حالت خاموش ببينم . نوشتههات رو با تمام وجود ميخونم ولذت ميبرم . حالا چطوري ؟ اوضاعت خوبه ؟ درچه حالي ؟ سربلند باشي الهي .


۱۰/۲۷/۱۳۸۹ ۸:۵۹ بعدازظهر

ارسال یک نظر

» همین نظرات شماست که باعث دلگرمی ماست !
» ما بی‌سواتیم لطفا فینگیلیشو و خارجکیو اینا ننویسین .
» اگه مطلب دیگری دارید می‌تونید از فرم تماس با ما استفاده کنید .

 
بالاي صفحه © 2010 |تمامي حقوق اين وبلاگ متعلق به يک علي مي‌باشد .