از شیر مرغ تا جون آدمیزاد





یه دختر عمه دارم هر وقت میریم خونشون میگه علی دایی اومد ! ( بابا هنوز 5 سالشه )
 
چهارشنبه ها روز مرگ منه . از ساعت 10 دارم صبح کلاس دارم تا 7.30 شب . ساعت آخر  به طور غیر رسما من خوابم .

یه استاد داریم فک میکنه ما عقب افتاده ذهنی هستیم . یه چیزو میگه بعدش صد بار میگه روشنه روشنه روشنه . بر عکس یکی دیگه هست که اگه بخوای حرفاشو بفهمی باید یه دوره کامل تا دکتری بخونی تا بفهمی چی میگه . یه مدار میکشه سروتش معلوم نیس بعد میگه این که بازی و مداره . ( ما قبلا بازی و ریاضی شنیده بودیم والا نه اینو )

بنده خدا دوستم ترم قبل معدل الف شده بود . حالا عاشق شده . فک کنم این ترم  معدل ی هم نشه .

پسر خالم : تو قصد ازدواج نداری ؟!
من : والا من که خیلی قصد ازدواج دارم ولی خب ...!

با اینکه اکثر کلاسام ساعت 10 صبح به بعده ولی نمی دونم چرا برا همونام خواب میمونم ! حالا نمی‌دونم تو دبیرستان ما خیلی جون سخت جون  بودیم یا تو دانشگا این قدر گشاد بازی ببخشید تنبلی می کنیم .

ترم قبل با دعای شما دوستان مدار 1 پاس شد . همه با هم این بار برای پاس شدن مدار 2 دست به دعا میگشاییم .


اینجا میخوام براتون یک سری تجزیه تحلیل آماری از بازدیدکننده‌های   وبلاگمو بدم . این نمودارو ببینید .


ملاحظه کردین که چقدر شماها به چیزای مفت علاقه دارید . برا همینه که جمعه ها بازدیدام این قد کم میشه !

یک آمار دیگه ای هم اینجا هست که مربوط به کل بازدیدهای این هفته و هفته قبل است  . ببینید .
در این هفته حدود 1000 تا به باشگاه نودتایی های ما پیوستند . پس لطفا یک عدد از بین 700 هزار تا 900 هزار انتخاب کنید !
  




ديدگاه هاي کاربران

3 نظر براي "از شیر مرغ تا جون آدمیزاد"

safa گفت...

سلام دوست عزیز من با اثر جدیدم اپم خوشحال می شوم تشریف بیاورید و از نظر خویش مطلعم سازید. با احترام صفا


۸/۱۷/۱۳۸۹ ۱۲:۲۱ قبل‌ازظهر
آبجی بزرگه گفت...

تاحالا کسی بهت گفته بود که خیلی خولی؟
خوب اگر هم کسی نگفته من الان جور همه رو میکشم میگم
یره خیلی خولی
این چرند پرندا چیه میگی این آمارای الکی چیه مثل یه بنده خدایی تو تلویزیون ؟!خجالت بکش اون دکترای قلابی ببخشید افتخاری داره تو چی؟
همینجا از محضر همه معذرت خواهی کن.


۸/۱۹/۱۳۸۹ ۲:۵۶ بعدازظهر
دخترخوب گفت...

سلام!
یه چیزی هست آقا انقدر کم پیدا شده ..
سرگرم محاسبات آماری ازدواج بوده[چشمک]

راستی علی دایی ، یه بار دیگه متنت رو بخون فکر کنم نیاز به ویرایش داره.


۸/۲۰/۱۳۸۹ ۵:۴۸ قبل‌ازظهر

ارسال یک نظر

» همین نظرات شماست که باعث دلگرمی ماست !
» ما بی‌سواتیم لطفا فینگیلیشو و خارجکیو اینا ننویسین .
» اگه مطلب دیگری دارید می‌تونید از فرم تماس با ما استفاده کنید .

 
بالاي صفحه © 2010 |تمامي حقوق اين وبلاگ متعلق به يک علي مي‌باشد .